Przystosowana do robót kafarowych platforma ODIN została sprowadzona do Polski pod koniec marca 2006 roku do realizacji prac związanych z pogrążaniem i kotwieniem ścianki szczelnej.

Ostatnio stosowano ją przy rozbudowie portu w Bremerhaven (Terminal kontenerowy IIIa) przy budowie najdłuższego na świecie nabrzeża.

Podczas trzymiesięcznego pobytu platformy w Porcie Północnym Gdańsk wykonano przy jej zastosowaniu roboty palowe polegające na pogrążaniu ścianki szczelnej nabrzeża przeładunkowego oraz jej kotwieniu. W sumie wykonano:
- 380 pali nośnych typu HZ – każdy o długości dochodzącej do 28,5 m masie do 15 T
- 379 brusów wypełniających typu AZ – każdy o masie dochodzącej do 4,5T
- 364 zmodyfikowanych pali ukośnych – każdy o masie 5,5 do 6 T
Łączna długość wykonanej ściany wynosi prawie 800 m. W celu jej wykonania zużyto 8 300 Ton stali o podwyższonej odporności na korozję

Platforma ODIN okazała się niezastąpiona podczas realizacji robót. Bez względu na pogodę i stan morza pozwoliła z niezwykłą precyzją i niespotykaną szybkością wykonać ścianę nabrzeża.

Budowa terminala, który powstanie na sztucznie usypanym pirsie o dł. 800 m od istniejącej linii brzegowej i szerokości 315 m, wkrótce wkroczy w fazę realizacji robót refulacyjnych. W ciągu niespełna 3 miesięcy ponad 3 miliony metrów sześciennych piachu wypełni przestrzeń pomiędzy ściankami tworząc teren przyszłego terminalu.