Około 48 000 mkw. powierzchni całkowitej gotowej w 23 miesiące HOCHTIEF Polska podpisał umowę na realizację budynku biurowego z częścią usługową i parkingiem podziemnym w Warszawie, w dzielnicy Wola. Zgodnie z zapisami kontraktu wartość projektu stanowi informację poufną. Inwestorem obiektu jest spółka celowa Flagstone należąca do funduszu Hines Russia & Poland Fund (HRPF). Prace budowlane wykona warszawski Oddział HOCHTIEF Polska. Ich realizacja rozpoczęła się w czerwcu 2014 roku. Zakończenie robót planowane jest na maj 2016 roku. Nowy obiekt (budynek A) stanowi I etap kompleksu biurowego Proximo w rejonie ulic Przyokopowej i Hrubieszowskiej z głównym wejściem od ul. Prostej. Biurowiec będzie posiadał 13 kondygnacji naziemnych i 3 podziemne. W budynku poza powierzchniami biurowymi znajdzie się również strefa usługowa z lokalami handlowymi, restauracją i salami fitness. Na kondygnacjach podziemnych poza garażem przewidziano również pomieszczenia dla obsługi budynku oraz szatnie i prysznice dla rowerzystów. Garaż podziemny pomieści 435 samochodów. Dodatkowe miejsca parkingowe znajdą się na parkingu otwartym na poziomie parteru oraz w części naziemnej na terenie inwestycji. W obiekcie przewidziano 11 wind, z których 9 będzie obsługiwać część wyższą obiektu, a dwie pozostałe będą stanowić trzon komunikacyjny części niższej. Obiekt został zaprojektowany zgodnie z założeniami certyfikacji BREEAM na poziomie very good. Charakterystycznym elementem budynku jest fasada w formie kompozycji przeszkleń oraz pasów okien i ścian. Ukształtowanie elewacji obiektu zapewnia maksymalne doświetlenie pomieszczeń biurowych i ochronę wnętrz przed hałasem od strony ulicy. Budynek będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych: nie będzie posiadał barier architektonicznych, będzie wyposażony w windy, toalety dla niepełnosprawnych będą się znajdować na każdej kondygnacji. Zakres robót określonych w umowie obejmuje także wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, elementów zagospodarowania terenu oraz przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej.